Celem szkolenia jest omówienie zasad i procedur związanych z przystąpieniem do użytkowania obiektów budowlanych, w tym obowiązków inwestora wobec organów administracji oraz konsekwencji błędów formalnych. Uczestnicy poznają praktyczne aspekty zawiadamiania o zakończeniu budowy i uzyskiwania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, a także aktualne orzecznictwo w tym zakresie. Szkolenie ma również na celu przybliżenie zasad kontroli budowy pod kątem zgodności z pozwoleniem i dokumentacją projektową, co pozwoli na ograniczenie ryzyk z tym związanych w procesie inwestycyjnym.
Prowadząca: radca prawny Joanna Sebzda-Załuska , partner w SWK Legal Sebzda-Załuska Wójcik Kamińska Radcowie Prawni sp. p. Specjalizuje się w prawie budowlanym, planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz procedurach administracyjnych. Doświadczenie zawodowe zdobyła jako wieloletni pracownik organów: nadzoru budowlanego. Od ponad 17 lat doradza w ramach kancelarii prawnej uczestnikom procesu inwestycyjnego, w szczególności inwestorom i projektantom. Autorka licznych publikacji z zakresu prawa nieruchomości.
Kategoria: