- ułatwienie komunikacji na projekcie
- usprawnienie obiegu dokumentacji i udostępniania informacji
- standaryzacja procedur
- szybkie raporty i zestawienia
- powiadomienia o nadchodzących terminach, itp.
1. Dokumentacja fotograficzna budowy (albumy zdjęć, zdjęcia 360°, sitewalk-rejestr obchodu po budowie) 2. Zarządzanie usterkami i odbiory robót (plany inspekcji, matryca przeprowadzonych odbiorów, sprawowanie kontroli nad usterkami) 3. Raport dzienny z budowy (rejestr pogodowy, stan osobowy, zakres wykonanych prac) 4. Kontrola BHP (wskaźnik bezpieczeństwa, rejestr dobrych i złych praktyk, wprowadzenie wykonawcy na budowę, ewidencja sprzętu i wyposażenia) 5. Lean Construction (definiowanie planu działania, kamienie milowe, profil brygady, monitoring czynności) 6. Elektroniczne formularze (zatwierdzenia materiałów, zgłoszenia podwykonawców, zapytania projektowe, zmiany projektowe) 7. Zarządzanie dokumentacją projektową 2D i 3D (uwagi do dokumentacji, udostępnianie dokumentacji, kontrola wersji dokumentacji, cyfrowa dokumentacja w strefie off-line) 8. Notatki ze spotkań (dlaczego warto zrezygnować z worda do zapisywania tematów z narady?, interaktywna notatka ze spotkania) 9. Monitorowanie projektów za pomocą profilu firmowego.
Kategoria: